Warunki ogólne
- Aby móc w pełni użytkować stronę, czyli również dodawać na niej treści, trzeba przejść przez nieodpłatną rejestrację.
- Rejestracja na blogu jest oczywista z wyrażeniem pozwolenia na zasady określone w regulaminie.
- Zgodnie z art. 116 „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych”, zabronione jest pożyczanie i drukowanie tekstów zamieszczonych na stronie uwagafinanse.pl. Złamanie tego paragrafu skutkuje zawiadomieniem policji.
- Autor jest w pełni odpowiedzialny za dodany felieton. Administrator bloga nie jest odpowiedzialny za krzywdy będące rezultatem wykorzystania treści opublikowanych na serwisie.
- Twórca artykułu oświadcza, że posiada całkowite prawa autorskie.
- Zabronione jest publikowanie artykułu na innych serwisach ani tuż przed, ani po zamieszczeniu ich na uwagafinanse.pl.
- Artykuły, które nie spełnią wymogów, mogą zostać odrzucone. Właściciel serwisu uwagafinanse.pl ma prawo do odmowy ich publikacji bez konieczności przedstawienia konkretnej pobudki.
- Na stronie uwagafinanse.pl obowiązuje wyłączenie odpowiedzialności właściciela strony. Oznacza to, że internauta ma świadomość, że blog ma styl informacyjno-rozrywkowy tak jak i opublikowane na nim artykuły. Teksty nie zwierają rad, zaleceń ani sugestii, jak należy postępować w określonych sytuacjach, a prezentują wyłącznie opinie ich autorów.
- Właściciel uwagafinanse.pl nie odpowiada za treść komentarzy pisanych przez internautów, a wyświetlanych pod artykułami.
Zamieszczanie artykułów na blogu uwagafinanse.pl
- Treść felietonu nie może zawierać błędów, musi być zgodna z zasadami języka polskiego. Właściciel serwisu zastrzega możliwość odmówienia publikacji, która ma rażącą ilość błędów.
- Treść artykułu ma mieć styl informacyjny i być ciekawa dla czytelników.
- Każdy felieton publikowany na stronie musi być unikalny, skłaniać do refleksji i być klarowny dla internautów.
- Artykuły publikowane na uwagafinanse.pl powinny mieć minimum 2500 znaków bez odstępów.
- W publikowanym artykule można umieścić nie więcej niż jeden link w postaci URL lub brand.
- Tak publikacja, jak i linki w niej umieszczone, które prowadzą do zewnętrznych domen, nie powinny poruszać tematów niezgodnych z prawem, a także treści dla pełnoletnich.
- Wymagamy opatrzenia każdego artykułu grafiką. Zdjęcie nie może łamać przepisów „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych”.